HTML

Alkoholista vagyok.

De száraz.

Friss topikok

  • kisgyerek1985: 3 napig ittam !most remegek ahogy jövök le az alkoholról!nagyon szégyenlem magam!segítsetek adjato... (2012.10.21. 21:01) 1. nap
  • musil: most találtam a blogot, remélem, hogy írsz még, és nem hagyod abba, nagyon drukkolok neked, meg pe... (2010.12.22. 14:04) 4. nap
  • talkie: Elismerésem! Én 1 évig voltam száraz, sajnos akkor elengedtem magam és visszacsúsztam, most újra p... (2010.09.02. 15:53) 3. nap

Linkblog

4. nap

2010.09.08. 12:08 talkie

Tegnap beültem egy helyre megnézni a meccset, mivel a Sport1 nincs benne a kábelcsomagomban. A DigiTV kivette. Alkoholmentes sört ittam, ez drágább, mint az alkoholos sör. Jó meccs volt, inspirált, nem játszottunk szépen, de odatettük magunkat, haraptunk.

A második gólnál úgy kiáltottam fel, mint ahogy apám kiáltott fel a TV előtt, vicces, mikor egyedül ülsz az asztalnál és felkiáltasz:)

Mikor futok - és holtponton vagyok - focistának képzelem magam, Ibrahimovicsnak, elfektet mindenkit és bevarrja irtózatos energiával. Két és fél hét múlva maratont futok, tegnap elszívtam fél doboz cigarettát.

A pincérnők kedvesen mosolyognak rám, ha egyedül ülök be, a srácok furcsán néznek rám, hogy egyedül nézem a meccset. Van,hogy ilyenkor bevonnak a társaságukba, pár szó, mondat, poén, cigikérés...olyan vagyok, mint egy kedves kis buzigyerek.

Ma előléptettek a munkahelyemen, hivatalosan is. Jó érzés volt, hogy gratuláltak a kollegák a levélre válaszolva.

Tegnap nem ittam alkoholt, az első gól után majdnem kértem egyet, de akkor megint nem állok meg legalább 5 sörig, és 2-3 vodkáig. Hajrá Magyarország, hajrá magyarok!

 

1 komment

Címkék: alkoholizmus

A bejegyzés trackback címe:

https://alkoholistavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr442280030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

musil 2010.12.22. 14:04:04

most találtam a blogot, remélem, hogy írsz még, és nem hagyod abba, nagyon drukkolok neked, meg persze magamnak is. egy csomó mindenben ugyanazok az élmények :)(: szóval: tessék írni!
süti beállítások módosítása