HTML

Alkoholista vagyok.

De száraz.

Friss topikok

  • kisgyerek1985: 3 napig ittam !most remegek ahogy jövök le az alkoholról!nagyon szégyenlem magam!segítsetek adjato... (2012.10.21. 21:01) 1. nap
  • musil: most találtam a blogot, remélem, hogy írsz még, és nem hagyod abba, nagyon drukkolok neked, meg pe... (2010.12.22. 14:04) 4. nap
  • talkie: Elismerésem! Én 1 évig voltam száraz, sajnos akkor elengedtem magam és visszacsúsztam, most újra p... (2010.09.02. 15:53) 3. nap

Linkblog

3. nap

2010.09.07. 12:34 talkie

Ősszel szeretek késő este futni a szigeten, alig vannak már, gyönyörű hűvös levegő vesz körül. Eszembe jutott apám, ritkán jut eszembe. Elöször mindig azt látom, hogy a kórházi ágyon fekszik, hörög, fújtat, mint valami nehéz ipari gép. Az agyát szőnyegbombázásként érte a stroke, valójában már halott, de a szervei még kiszenvednek. Oldalra fektetjük, hogy a vért kiköpje és ne fulladjon meg, teljes szívemből azt kívánom, hogy legyen vége, hogy érjen véget a szenvedés, és szabaduljon fel a földi nyomorúság alól. Majd este 10 után felszabadul. Akkor simogattam meg először és utoljára az arcát. Mikor hazalátogatok, nem megyek ki a sírjához, hanem elsétálok amellett a garzonlakás mellett, ahol kezdték anyámmal. Én fél éves voltam. Apámat látom mosolyogni, felszabadultan minden földi fájdalomtól. Nem szoktam beszélni róla, de folyamatosan velem van, valamilyen módon, mikor szétküdöm magaam, akkor is. És tudom, hogy megért.

Tudom, hogy onnan kezdtem el keményen piálni, ez egy száguldás, földúton gaz között, azzal a sötét kiskori emlékkel, amiről sokáig azt hittem, hogy álom, aztán szép lassan rájöttem, hogy megtörtént. Az emberek nem értik, miér olyan szomorkás a szemem mindig.

Az a szégyen ott a szememben.

Mikor futok, érzem, hogy élek. Mikor fájnak az izmaim, boldog vagyok. Olyankor eszembe jut, milyen jó főzni otthon a konyhámban, sétálni a Józsefvárosban, olvasni a vonaton, néha még az is szembe jut, hogy milyen jó beszélgetni. Nagyon néha még az is feldereng, milyen szerelmesnek lenni. Vágyódni valaki után a reménytelenül. 

28 éves vagyok. Alkoholista. 15 éves korom óta.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alkoholistavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr12277422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása