HTML

Alkoholista vagyok.

De száraz.

Friss topikok

  • kisgyerek1985: 3 napig ittam !most remegek ahogy jövök le az alkoholról!nagyon szégyenlem magam!segítsetek adjato... (2012.10.21. 21:01) 1. nap
  • musil: most találtam a blogot, remélem, hogy írsz még, és nem hagyod abba, nagyon drukkolok neked, meg pe... (2010.12.22. 14:04) 4. nap
  • talkie: Elismerésem! Én 1 évig voltam száraz, sajnos akkor elengedtem magam és visszacsúsztam, most újra p... (2010.09.02. 15:53) 3. nap

Linkblog

3. nap

2010.09.01. 10:01 talkie

Tegnap sem ittam. Hazamentem, ettem, majd bevettem egy egész xanaxot a szokásos fél helyett, ez úgy kiütött, hogy a tv hangjai mellett (Kálmán Olga egyenes beszéd című műsorora ment), hogy átmásztam a kanapéról az ágyamra és elaludtam. O. hívott, míg aludtam, tudtam, hogy tanszereket vásárol a lányával, nyitva maradt tegnap, hogy utána feljön-e hozzám. Mikor visszahívtam, ő nem vette fel, így nem volt szex, de nem is hiányzott. A. írt a gtalkon, amin ott maradtam, annyi erőm volt, hogy 23-kor - mikor felkeltem, felhívtam, és mondtam neki, hogy beszéljünk holnap, bealudtam. Vele holnap fogok találkozni, (bár nincs kedvem), miután a főnököm értékeli az éves teljesítményem. Nincs kedvem a szexhez, nincs kedvem beszélgetni, és mosolyogni. Olvasni szeretnék és futni.

Biztosan szó fog esni az alkoholizmusomról, de most nagyon komolyan tudom ígérni, hogy soha többet. Kinyomtattam tegnap a névtelen alkoholisták budapesti gyűléseinek listáját, talán az angyalföldire tudok kedden este elmenni, bár voltam már szexfüggők gyűlésén, és elég hervasztó, és nevetséges, ráadásul valamiféle istent is belekevernek.

Nem futottam, sem este, sem ma reggel, viszont miután felkeltem, olvastam Murakamitól a futásról. Majd elaludtam.

2 komment

Címkék: 3 alkoholizmus

A bejegyzés trackback címe:

https://alkoholistavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr672263786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Reb Tony 2010.09.01. 10:17:37

Én is alkoholista vagyok. Kb. két éve nem iszok. Számtalanszor átéltem előtte is az elvonás kínjat. Tudom miről beszélsz.

talkie 2010.09.02. 15:53:14

Elismerésem! Én 1 évig voltam száraz, sajnos akkor elengedtem magam és visszacsúsztam, most újra próbálkozom:) Szerencsére nem súlyos a helyzet, bár ez relatív.
süti beállítások módosítása