HTML

Alkoholista vagyok.

De száraz.

Friss topikok

  • kisgyerek1985: 3 napig ittam !most remegek ahogy jövök le az alkoholról!nagyon szégyenlem magam!segítsetek adjato... (2012.10.21. 21:01) 1. nap
  • musil: most találtam a blogot, remélem, hogy írsz még, és nem hagyod abba, nagyon drukkolok neked, meg pe... (2010.12.22. 14:04) 4. nap
  • talkie: Elismerésem! Én 1 évig voltam száraz, sajnos akkor elengedtem magam és visszacsúsztam, most újra p... (2010.09.02. 15:53) 3. nap

Linkblog

5. nap

2010.09.03. 15:06 talkie

Szakaszosan alszom a napokban, tegnap éjjelről három álomra is emlékszem: egyikben egy négytagú társaság előre megbeszélték a neten lányokkal, hogy együtt utaznak a vonaton, de ez csapda volt, egész úton erőszakolták az áldozataikat.

Másodikban a volt angoltanárommal sétáltunk, heverésztünk keresztanyámék kapuja előtt, teljesen fehér ruhában volt, és virágokat fújt a levegőbe.

Harmadikban pocsolyányi vizekben kaptak el cápák gyerekeket, de nem menthettem ki őket, mert az volt a szabály, hogy aki nem tud kiúszni, ne is meneküljön meg. Ebben az álomban kisgyerekként feküdtem le és megöregedett, torz koravénként ébredtem fel. Majd felébredtem még egyszer, akkor már valójában.

Tegnap meghívtam valakit egy sörre, magamnak alkholmentes sört kértem, és cigiztem is.

Szólj hozzá!

Címkék: alkoholizmus 5.

A bejegyzés trackback címe:

https://alkoholistavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr742269067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása